مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» فاتحه عشق - نیلوفر شریعت

 

 

 

 

فاتحه عشقمونو

 

همین روزا من میخونم

 

نامه های قشنگتو

 

همین روزا میسوزونم

 

 

عشقتومن جا گذاشتم

 

تو روزگار خاطره

 

یادت باشه بهم نگی

 

دروغات یادم نمیره

 

 

منتظرم دیگه نباش

 

من دیگه تو رو نمیخوام

 

حتی تو این تنهاییام

 

دیگه دنبالت نمیام

 

 

فاتحه عشقمونو

 

همین روزا من میخونم

 

درخت خاطراتمو

 

همین روزا میخشکونم

 

 

بهم گفتی دوستم داری

 

هیچکسو جز من نداری

 

میخوای واسه دیدن من

 

جونتو هدیه بیاری

 

 

رو شده دست تو برام

 

فریب نده اینقدر منو

 

سرزده از اینجا برو

 

تنها بزار دیگه منو

 

 

فاتحه عشقمونو

 

همین روزا من میخونم

 

دیگه واسه داشتن تو

 

تو انتظار نمی مونم

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عباسی
ساعت14:42---25 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ترانه ساده ای بود و چیز خاصی نداشت
من میخونم و ... جالب نبود میخونم همون معنی رو میرسونه و من حشوه
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : | تاريخ : برچسب:ترانه,نیلوفر شریعت, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب